Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


lördag 1 maj 2010

eLÄNDet

Fredag;
Linda visade sig från sin sämsta sida. Var förberedd på att hon skulle kännas dagen efter, men inte att det kunde jämföras med att ha farit runt i en torktumlare. Väldigt öm i hela kroppen men speciellt i ländryggen, numera kallad eLÄNDet!

Men efter att ha fått lite massage av min ytterst sadistiska och perversa flickvän begav jag mig till CFN för ett nytt pass. Tanken var god men tyvärr var inte hela hjärnan samt de flesta delar av kroppen med på denna planering. Det tänka passet blev, skitsnack i 70 minuter samt 2k rodd. Nu blir det lite vila för att "belägra" en ny brud på söndag.

Lördag;
Frukost bestående av blåbärsomelett och vaniljkesella (441 Kcal, Prot 63g, Fett 14g, Kol 16g).

Som AIK:are som är det med blandade känslor jag njuter av Djurgården, men ingen kan ha något emot denna vackra plats. Vädret var "utmärkt", småkallt och storm, men vi promenerade på ändå! Passade på att föreviga några av Djurgårdens innevånare.

Ser fram emot söndagens träning.

Tjing
M






1 kommentar:

  1. Mmmm Hon har den effekten. Jag blev tom sjuk sist. Hon dränerar en på allt man har. Härlig WOD det där

    SvaraRadera