Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


söndag 9 maj 2010

Söndag med klös!



Denna söndag innehöll en premiär, nämligen första besöket på en kattutställning. Som gammal hundmänniska trodde jag först att jag hamnat på en likvaka, det var dödstyst! Tack och lov hörde jag efter att ha spetsat öronen några mjauanden :-)

Då jag är en stor djurvän var det kul att gå och titta i alla burar och dess olika innehåll, läs katter. Efter att ha sett allt från Norsk Skogskatt till Sphynx så kan jag med säkerhet säga att alla katter är olika, i alla fall när det gäller sovställningar och hårbeklädnad.

Träningsmässigt var dagen en mellandag. Satte mig på spinningcykeln och körde intervaller i 40 minuter för att avsluta med lite TGU:er. Vill vara fräsch inför morgondagens pass på CrossFit Nordic.

Tjing
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar