Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


torsdag 6 maj 2010

Agda

Dagens pass var ingen höjdare, kände mig som en riktig kyckling.

Planen var att köra 5:or på mark, böj och bänkpress för att därefter avsluta med en wod. Läste Linda´s inlägg på CF Uppsala och blev sugen att köra Astrid.

MEN efter att ha kört 3 set 10 reppare i mark, böj och bänk lade jag wodden på hyllan. Kände mig tom på både psykisk som fysisk energi.


Tillbringade i stället en halvtimme med att iakttaga Erik och Rickard (+ alla andra) kämpa sig igenom dagens pass på CFN, stark insats från alla.

I morgon är en ny dag med nya träningsmöjligheter!

Tjing
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar