Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


måndag 24 maj 2010

Allmänt eLÄNDigt

I min träningsplanering stod Elizabeth! Men ett för dåligt matintag samt sen hemkomst gjorde att jag reviderade och körde en något mildare variant.

Eftersom jag var sugen att köra squatclean fick de ligga kvar fast med färre reps. Var också dags att köra lite mark så varför inte tillsammans?

Kvällens wod som kördes på STK blev:
3 varv på tid:
10 squatclean 50 kg
10 marklyft 75 kg.
Tid: 8:59

Inte den brutalaste woden men i alla fall en riktig pulshöjare samt eLÄNDig i största allmänhet.

I stort sett kändes allt bra. Fokuserade främst på att snabbt få runt armbågarna. Gick lite onödigt djupt men det som inte dödar härdar ju!

Hoppas att också din träning gick bra!

Tjing
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar