Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


onsdag 21 april 2010

Vilodag......not!

Ibland blir det inte som man planerar. Av vilodagen blev det inget då kroppen kändes fräsch och motivationen var hög.

Bokade in mig på kvällspasset på CFN och såg till att ladda med bra mat.

Passet vi körde bestod av en styrkedel, arbeta dig via 5 singlar upp till ett PR.
Tyvärr räckte tiden inte riktigt till, stannade på 150 kg som kändes utan att vara max.

Därefter var det dags för metcon:'
8 marklyft på kroppsvikt, körde på lite mer (80 kg)
48 DU alternativt 144 SU

Du jag fortfarande har känningar i hälen valde jag att köra 30 ryska svingar med KB.
Ett beslut som mina underarmar inte gillade!

Deltagarna på kvällens pass hade olika förutsättningar men alla visade som vanligt kämparglöd och ett stort hjärta!

Bra jobbat allihop.........!

Dagens mat och aktiviteter på 1:15!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar