Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


söndag 11 april 2010

11 April



Japanska sockeplast!

Efter en över 2 timmar lång och skön promenad kom jag hem med nya "sockeplast".
Perfekt fotbeklädnad för det mesta inom CrossFit :-)

Under promenaden kunde jag inte motstå att ta en bild på denna vårprakt!

Ser fram emot utomhusträning :-)

2 kommentarer:

  1. Tänker du springa utomhus i dina FiveFingers? Hälsningar Anki

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag verkligen.....

    Kommer prova redan i morgon, planerar några 400 meters pass :-)

    Det viktiga är att ta det lugnt då belastningen på foten blir helt annorlunda än med skor.

    SvaraRadera