Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


lördag 17 april 2010

Matlagning

Träningsfritt!

Vad passar bättre på en träningsfri dag än att laga lite mat.
Ett perfekt sätt att inte äta halv- eller helfabrikat är att ha bra mat i frysen.

När jag berättar att vi gör storkok är en vanlig kommentar, "ohh vad bra det skulle jag också vilja göra, men jag har inte tid"!!!!!!!

Själv tar jag mig tid till att tillaga och stoppa i mig mat som är bra för min kropp. Känns relativt bortkastat med att träna högkvalitativt men äta lågkvalitativt, vilken nettoeffekt uppnår vi då?

Dagens tillagning blev totalt:
Nötfärsbiffar 8 portioner
Torsk i currysås 10 portioner (lägg till banan vid tillagning)
Lasagne 8 portioner

God fortsättning på helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar