Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


torsdag 22 april 2010

"Paragraf-talibaner"

Träningsfritt men dagen blev mycket påfrestande på ett annat sätt!

Vaknade med ett leende på läpparna (lätt överdrift), gjorde frukost och satte mig framför TV´n för att se morgonnyheterna. Döm om min förvåning när TV-helvetet inte går igång. En plasma som köptes för drygt ett år sedan är tvärdöd, uselt!

Inte blev det bättre efter jag var i kontakt med Samsungs kundtjänst heller då de verkar vara "paragraf-talibaner". Tydligen kan man inte felanmäla en TV utan att ha exakt inköpsdatum. I mitt fall ligger kvittot på en annan plats vilket gör att det kommer dröja innan jag vet datumet.

Så här sitter jag i mörker och kyla och får hålla värmen med att göra burpees...

Så hade det inte varit för CrossFit så hade jag frysit ihjäl :-)

Tjing
Michael

2 kommentarer:

  1. Fan vad segt, tv:n är ju annars ett rätt skönt tidsfördriv på kvällarna efter dagens pass.

    SvaraRadera
  2. Så sant :-)

    Kör lunchpass i morgon samt på lördag, ses vi?

    Hls
    M

    SvaraRadera