Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


söndag 18 april 2010

Träningsfritt

Kände mig inte helt på topp.
Beslutade att det fick bli ännu en träningsfri dag.

Fullt fokus på att kör fyra Crossfitt-pass på CFN denna vecka.
Kan tillkomma något löppass, vi får se.

För alla hungriga bifogar jag en bild på dagens lunch, kikärtsbiffar.

Kan nämn att vi från i fredags kväll tom söndag kväll lagade 44 portioner mat, 34 av dessa ligger nu i frysen.

Önskar alla en bra träningsvecka

1 kommentar:

  1. Bra med vila. Känns kroppen sliten så ska man vila. Jag vilade både torsdag och fredag för att börja en ny cykel i lördags. Idag körde jag marklyft och det tog illa på ryggen så nu måste jag vila igen, surt men bra.

    SvaraRadera