Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


onsdag 11 augusti 2010

U S C H ! , 100811

Vissa kombinationer är inte att leka med.

Ville köra ett kort pass hemma och kom på den briljanta idén att köra 10 varv av:
10 st OHS 20 kg
20 st KB ryska, 24kg

Redan på uppvärmningsvarvet kända jag att detta inte blir lätt, bestämde mig för att 5 varv får räcka. Tack för det kloka beslutet.

Tid: 8:38

Jag är sååååå glad att jag inte bestämde mig för att köra 10 varv. Det jag bestämt innan en wood gäller, hade aldrig backat men förmodligen hållit på med woden halva natten, astung!

tjing
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar