Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


måndag 30 augusti 2010

Segt, 100829

Tänkte på mina diverse skador och körde ett pass med lättare vikter under längre tid.

Söndagens wod bestod av:
10 varv på tid
5 minuter spinning
10 frontsquat 25 kg sandsäck
10 situps (första fem varven)
20 situps (sista fem varven)
Tid: 69 minuter

Uppnådde mina önskemål vilka var att få svettas ordentligt samt undvika belastning på mina skadade delar.

Tänker vila underarmen i några dagar vilket innebär begränsade träningsmöjligheter.
Har bestämt mig för att få en "frisk" kropp efter att nu gått småskadad i 8 månader.

Hoppas att du är frisk och får en bra träningsvecka!

Tjing
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar