Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


tisdag 31 augusti 2010

Ben som en gråsparv!?, 100831

Pga av "alla" mina skador körde jag ett pass för de få kroppsdelar som är hela, nämligen benen.

Djupa knäböj är melodin:
5 set a´5 x 70 kg
Cirka 60 sek vila mellan seten.

Därefter blev det singlar
1 x 75
1 x 80
1 x 90
1 x 100

Hundringen började bli tung men uppskattar att jag var minst 10 kg från max.
Nöjd med tanke på seten innan.

Min fråga till er är nu:
Satsa på en 10 reppare på 85 kg
eller
singel på 115 kg?

Tänk på min ålder :)

Tjing
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar