Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


fredag 6 augusti 2010

KB Annie, 100806

Inte ett pass sedan i söndags pga ont i halsen. Men idag kunde jag inte hålla mig längre.

En av mina träningskamrater Rickard har även han problem med hälsenan. Såg att han körde ett pass som såg riktigt "roligt" ut, en av Mads modifierad Annie.

"Kettlebell Annie"
50 KB-svingar (16 kg)
50 Situps
40 KB-svingar
40 Situps
30 KB-svingar
30 Situps
20 KB-svingar
20 Situps
10 KB-svingar
10 Situps
Tid: 12:59

Körde alla set obrutna. Ett riktigt roligt pass som var "tungt" men ändå inte.

Kul att vara igång igen!

Tjing
M

1 kommentar: