Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


torsdag 10 juni 2010

Marklyft...igen!

I dag planerade jag att köra tungt. Såg på mainsite att dagens pass var marklyft 5x5.

Passade bra för mig som gillar marklyft. Förra veckan körde jag 3:or upp till 145 kg, såg jag hade vissa förhopppningar om att göra en 5:a på 145.

Började på 105 för att öka med 10 kg per set. Nådde bara till 135! Blev helt färdig i länden! Berodde det på det ökade repsantalet eller bristen på kreatin?

Vad tror du?

Känner mig ändå rätt nöjd med tanke på dagens förutsättningar.

Tjing
M

1 kommentar: