Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


onsdag 30 juni 2010

100 st hang-clean squat thrusters

Efter att ha kommit hem från jobbet och ätit supergod lasagne kände jag mig peppad att träna utomhus.

En helt "underbar" wod som det endast behövs några hantlar för att köra men som så gott tar livet av mig är:

100 st hang-clean squat thrusters med 5 st burpees varje helminut
Valde att köra med 10 kg´s hantlar.
Tid: 15:49

Du som inte har kört denna wod, pröva och du kommer garanterat uppleva en ny känsla av trötthet :)

Ha en fortsatt bra vecka

Tjing
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar