Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


söndag 12 september 2010

Fredag + söndag, 100912

Två dagars träning i ett inlägg.

Fredagen pass körde jag på CFN
En rolig och för mig lite annorlunda wod.
På tid:
12-11-10-osv.....1
Burpee utan armhävningar
Armhävningar
T2B
Tid: Runt 11 minuter.
Roligt, flåsigt och rätt tufft :)

Söndagen pass blev en skalad variant av wod 2 från den kommande tävlingen i Danmark.
På tid:
20 KB sving 20 kg
40m Sandbag run 17 kg
10 Burpees
Tid: 11:55

Det är kul att träna, kommande vecka ser jag ser fram emot några pass på CFN samt lite styrka på STK.

Tjing
Michael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar