Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


tisdag 25 maj 2010

Kross-Fit Sundbyberg


Efter gårdagens wod på STK var det dags för en mer kroppsbetonad wod. Valde att lägga passet på ett av Sveriges, Sundbybergs och Storskogens mest anrika gym nämligen Kross-Fit Sundbyberg! Gymmet är fullt utrustat samt har en utsikt som är svårslagen.

Dagens hemmasnickrade wod blev:
10 varv på tid:
5 ring-dips
10 squats
15 KB-svingar 20 kg
Tid: 12:22

För att ingen ska tro att jag hittar på så bifogar jag bilder från gymmet.


Tyvärr finns det ingen plats för nya medlemmar men gäster är alltid välkommna!

Ha en fortsatt bra vecka!

Tjing
M







1 kommentar:

  1. Det ligger ju i mina trakter! Vart skaffar man gästpass till detta eminenta gym? Är det SATS priser som gäller för engångsträning eller tar du klippkort? :)

    SvaraRadera