Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


tisdag 28 december 2010

Lååångaaa wod´s, 101228

Som lite omväxling till de korta och högintensiva passen kommer jag under en period lägga fokus på långa medelintensiva pass. Målet är att ligga på en puls runt 130-160. Denna typ av pass kommer kompletteras med tung styrketräning.

Högre "energiuttag" kombinerat med en diet ska enligt plan minska mitt överflödiga fett till acceptabla nivåer :)

Igår blev det 3 varv av:
10 min spinning
5 pullups
10 OHS 20 kg
15 KB 20 kg
20 Hollow Rocks

Idag blev det 5 varv av:
5 min spinning
10 Ring pushups
10 Front Squats 40 kg
20 KB 20 kg
20 Situps
Målet är att ligga på en belastning som gör att alla set körs obrutna.

Bilden nedan visar en mycket välbalanserad middag på ca 400 Kcal.



Ser fram emot kommentarer :)

Tjing
Michael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar