Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


måndag 25 oktober 2010

Mot SM, 101025

SM närmar sig med stormsteg, skulle behöva mera tid att träna på alla svagheter!

Gör mitt bästa och kör så många olika övningar som möjligt.
Har skickat in min atletprofil och som det står i den så "suger" jag verkligen på pullups. Bara att träna vidare och göra sitt bästa.

Denna veckas träning kommer bl a innehålla Clean&Jerk, Snatch, Pushpress, Pullups, Rodd samt Kettlebell.

Finns tid och ork över kommer det bli lite olika gymnastikövningar.

Hoppas din träning går lika bra som min!

Tjing
Michael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar