Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


måndag 4 oktober 2010

DT revansch, 101004

Senast jag körde DT var i maj.
Tiden blev då 15:40 med rökta underarmar.
Dags för revansch.

DT
Five rounds of:
* 155 pound Deadlift, 12 reps
* 155 pound Hang power clean, 9 reps
* 155 pound Push jerk, 6 reps
For time

Skalade ner till 50 kg som senast och körde i gång. Hade tyvärr ingen som peppade mig samt hade ingen större fokus på att slå min senaste tid. Kändes rätt ok så det var bara att köra på. Denna gång lyckade jag relativt "lätt" köra på 12:30!
Kul att träningen går framåt :)

tjing
Michael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar