Innehåll

Denna blogg är i huvudsak tänkt att berätta om min träning. I dagsläget består den huvudsakligen av kroppsviktsträning (Calisthenics) samt träning med Kettlebells. Du kommer även kunna läsa om annat inom området träning och hälsa som jag finner intressant.


lördag 31 juli 2010

Härligt att vara igång igen! 100731

Efter en vecka semester på den fantastiska ön Madeira var det dags för lite seriös träning.

Ursprungsplanen var att köra 2 kortare pass men hinder i vägen gjorde att det i stället blev CFN´s onsdagspass.

Max antal varv, på 15 minuter, av:

4 Hängstyrkefrivändning (M: 50kg K: 30kg)
4 Styrkefrivändning (samma vikt)
10 Sit-ups
24 Mountain climbers

"Farbror" Kruse gick ut hårt och valde att köra rx´d.
Mäktade med 7 varv på 14:55.

Förhållandevis nöjd även fast jag sett några fantastiska resultat på CFN´s sida vilka fick mina 7 varv att framstå som en fjärt i rymden!

Kan tillägga att mina varv kördes under övervakning av en sträng domare ;)

Tjing
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar